ceturtdiena, 2013. gada 2. maijs

Izlīdzinošā dzelzsbetona josla, krāsns un skursteņa pamati



Uz ārējo sienu bloku ārējās malas ar gāzbetona līmi tika pielīmēts 50mm biezas un 70mm augstas EPS100 strēmeles. Pārējās sienās par veidni izmantots dēlis. Dzelzsbetona joslā tika izmantotas divas d8mm armatūras kā bloku mūrim, jo joslas uzdevums ir sadalīt siju spiedienu uz mūri nevis uzņemt stiepes spēkus.


 Pie vienas reizes, betonējot izlīdzinošo joslu, tika betonēti arī skursteņa un krāsns pamati.



 

Tā kā daļa no kokmateriāla ir jau atvesta, var ķerties klāt pārseguma siju uzstādīšanas.

2 komentāri:

  1. Kādās proporcijās tika sagatavots betons armējošajai joslai?

    AtbildētDzēst
  2. Jaucām: 1 lāpsta cementa, 2 lāpstas grants un 2 lāpstas smalko šķembu. Papildus tika izmantota piedeva "Speed", lai betons ātrāk iegūtu stiprību pie zemas āra gaisa temperatūras, kas bija aprīļa beigās.

    AtbildētDzēst